Når man som økonomiansvarlig har taget beslutningen om at man gerne vil have integreret et nyt IT system i sin regnskabsafdeling, er der mange parametre man skal tage højde for. En af dem vi, her hos Business-View, mener er en af de absolut vigtigste, er kundeservice og support.
Vi har derfor i dette korte blogindlæg samlet grunde til hvorfor en god support og service fra ens udbyder, er vigtig når man skal have integreret en elektronisk fakturahåndterings løsning i sin regnskabsafdelingen.
Det med computeren kan være svært
Selvom det er over 25 år siden at computeren er blevet alle-mands-eje, er det ikke ensbetydende med, at alle er en haj til diverse systemer og måder at bruge denne på. Ofte kan man alt det basale; Google, skrive en opdatering på Facebook, tjekke sin bankoplysninger og finde ud af at bruge Word og Excel.
Når man så skal ud og lære at modtage kreditor faktura automatisk med et nyt system, kan det derfor godt være svært at finde rundt i. Derfor er det vigtigt, at man som medarbejder altid ved at der er god support fra den udbyder man har valgt. Man skal kunne få konkrete og hurtige svar, for at gøre løsningen helt nem og håndgribelig.
Personlig møde eller bare en demo?
Når man som bruger er usikker i brugen af nye systemer, er det afgørende at man får udbyderen ud til personlige møder, illustrationer og kurser, i hvordan man bruger den nye løsning. Det er nemlig i starten man skal holde tungen lige i munden, for hvis man kommer godt fra start, føles resten af processen ikke så hård. Derudover er det også ofte her, man får alt relevant information og guidelines til den nye løsning. En onlinedemo kan være fin til at vise mulighederne i et system, men det er vigtigt man får en 1:1 live demonstration fra udbyderen. For hvis man ikke har styr på løsningen fra start, misser man ofte mange signifikante dele af processen og måske også løsningen. Det kan i sidste ende betyde at man ikke får samme udbytte af integrationen som man havde planlagt.
Derfor, husk at vælge en udbyder som laver en dybdegående og forklarende gennemgang af løsningen i øjenhøjde med jer og jeres virksomhed og behov.
Hvad betyder service og support for Business-View?
Hos os i Business-View er support og kundeservice vores kerne. Det er vigtigt at have en tæt kontakt til vores kunder helt fra første installationsmøde. Og så for at være lidt ananas i egen juice, er det ikke kun os, men også vores kunder der mener at kundeservice er vigtig:
Vi er meget glade for Elektronisk Fakturahåndtering, og meget tilfredse med både service og support. Jeg tror ALDRIG jeg har implementeret et nyt IT system så gnidningsløst og problemfrit. Og så har systemet ovenikøbet virkelig været en lettelse.
– Tølløse Privat og Efterskole
Har du et ønske om at få integreret en elektronisk fakturahåndterings løsning i din regnskabsafdeling? Så kontakt os her.