Integration til e-conomic

Vi guider dig igennem hvor nemt det er at integrere Elektronisk Fakturahåndtering til dit økonomisystem, e-conomic.

Virker tanken om at få integreret Elektronisk Fakturahåndtering til dit økonomisystem, e-conomic, til at være en kompliceret proces? Læs med, og find ud af hvor let integrationen og brugen af systemet er.

Da vores løsning Elektronisk Fakturahåndtering kan installeres uden tilpasninger til standardobjekter er systemet nemt og hurtigt at installere, uden behov for ekstra analyse og udvikling i økonomisystemet.

Alle data sendes automatisk ind i e-conomic, og du undgår dermed manuelle indtastninger, får automatisk oprettet dine betalinger og udfyldt din kassekladde. Vores ‘Elektronisk Fakturahåndtering’ synkroniserer automatisk data fra e-conomic som fx kontoplan, kreditorer, momsopætmv., så data kun skal vedligeholdes ét sted.

Dertil kan I løbende opdatere jeres økonomisystem, uden vores løsning skal håndbæres mellem versioner. Eventuelle allerede etablerede tilpasninger i økonomisystemet kan virke sammen med vores løsning og der kan frit udvikles tilpasninger ved siden Elektronisk Fakturahåndtering´s-connectoren.

Automatisk Prischeck

Når dine indkøbspriser på varer er indlæst i e-conomic, kan du automatisk få lavet et pristjek på, om varen fra din leverandør er faktureret til den aftalte pris. Er varen ikke ifølge prisaftalen, vil varelinjen blive markeret med rød, når du får fakturaen til godkendelse.

Da vi har hyldevareintegrationen til e-conomic, er det vores erfaring at en installation typisk med projektkoordinering tager 2-4 uger.

Som økonomiansvarlig hos jer vil I hver uge modtage en opdateret projektplan hvorhenne vi er i projektet indtil dagen kommer hvor I vil få brugerundervisning og opstart.

Alt er inkluderet i prisen – ingen ekstraomkostning og ingen overraskelser.

Opsætning, brugerflow, licenser til løsningen, EAN nummer, scanløsning tilkobling, undervisning, forslag til breve til kunder og medarbejdere for information om nyt tiltag i økonomi…

Med andre ord, vi holder i hånd til løsningen er vel integreret, og I som kunde er 100% tilfreds.

Business-View´s løsning ‘Elektronisk Fakturahåndtering’ ligger som en selvstændig hostet løsning og udvidelse til økonomisystemet.

Da Elektronisk Fakturahåndtering ligger som en selvstændig extensiontil e-conomic, kan alle kollegaer, der ikke bør have daglig adgang til økonomisystemet stadig håndtere bilag og søge i dem.

Administratorer og evt. superbrugere af systemet vil på uddannelsesdagen få en grundig oplæring, og vil kunne tage løsningen i brug med det samme. Det er så enkelt og intuitivt.

Det betyder at jeres kollegaer kan nøjes med en kort introduktion til vores løsnings mobil- eller webapp.

Ønsker I på et tidspunkt at skifte økonomisystem, kan I blot tage vores løsning med over i nyt økonomisystem og dermed undgår I at jeres brugere skal forholde sig til ny læring i forhold til bilagshåndtering.

Med automatisk distribution slået til, kan bilaget helt selv finde frem til rette 1. godkender, på baggrund af de data der fremgår af bilaget eller regler opsat på leverandøren.

Efter 1.godkendelse vil bilaget finde vej frem til 2. godkender ud fra det flow som administrator har valgt ved opstarten af løsningens igangsættelse. (Dette kan der selvfølgelig nemt ændres på af administrator)

Efter bilaget har været igennem virksomhedens ønskede flow, lander den i bogholderiet for endelig godkendelse og replikering til økonomisystem, med alle data overført. Ingen manuelle indtastninger i økonomisystemet mere, hverken varebeskrivelse, kreditor, FIK koder eller andet, alt løftes elektronisk fra vores løsning til økonomisystemet.

Dermed automatiseres processen for postfordeling og giver yderligere tidsbesparelser.

Overvejer I måske på sigt en udskiftning af jeres økonomisystem, og vil I gerne i gang med at digitalisere – men skift af økonomisystemet et stort skridt for jer?
Så anbefaler vi, at I begynder med at få Elektronisk Fakturahåndtering til jeres nuværende system – for allerede her er I kommer langt i jeres digitaliseringsproces og bæredygtighed.
Når I på sigt ønsker at opdatere eller skifte økonomisystemet, kan I blot tage vores Elektronisk Fakturahåndtering løsning med. Dermed undgår I, at jeres brugere både skal forholde sig til nyt økonomisystem og digital bilagshåndtering på samme tid.

I en e-conomic Professional, starter prisen for Smart In-box begge på 149,- pr. måned.
Derud over koster en ekstra bruger, hos e-conomic, 119,- pr. måned.

I vores løsning er installation 0.-kr, ubegrænset antal brugere til kroner 0.- Sikkerhed understøttet til GDPR 0.-kr bl.a. Det eneste I betaler for er pris pr. bilag samt en månedlig driftsomkostning som er afhængig af antal bilag. 
Helt generelt kan man sige, at har du mange bilag men meget få brugere og ikke behov for et godkendelsesflow, digitalt bilagsarkiv og søgemuligheder på fritekstniveau, så vil Smart-inbox kunne dække dit behov.

Har du til gengæld brug for et professionelt godkendelsesflow med flere godkendere af kreditorbilag, bør du vælge vores løsning til e-conomic.

Herunder er listet en række punkter, hvor funktionaliteten adskiller sig væsentligt:

Fuld integration

Alle data sendes automatisk ind i e-conomic, og du undgår dermed manuelle indtastninger, får automatisk oprettet dine betalinger og udfyldt din kassekladde. Vores ‘Elektronisk Fakturahåndterings løsning’ synkroniserer automatisk data fra e-conomic som fx kontoplan, kreditorer, momsopæt mv., så data kun skal vedligeholdes ét sted

Automatisk Prischeck

Når dine indkøbspriser på varer er indlæst i e-conomic, kan du automatisk få lavet et pristjek på, om varen fra din leverandør er faktureret til den aftalte pris. Er varen ikke ifølge prisaftalen, vil varelinjen blive markeret med rød, når du får fakturaen til godkendelse.

Intelligent Scanningssystem

Har du kreditorbilag, der ikke kommer via EAN, sørger vi for, at de bliver scannet og får afløftet data, til de korrekte nøglefelter. Hele bilaget scannes, så der efterfølgende kan fritekstsøges i dit bilagsarkiv. Den kunstige intelligens du får med vores ‘Elektronisk Fakturahåndterings løsning’ har aldrig været bedre og gør samtidig, at du helt kan undgå at opbygge skabeloner.

Undgå af dine bilagsgodkendere skal have adgang til økonomisystemet

Da vores løsning ligger som en selvstændig extension til e-conomic, kan alle kollegaer, der ikke bør have daglig adgang til økonomisystemet stadig håndtere bilag og søge i dem.

Digitalt bilagsarkiv

Det eneste du behøver for at få adgang til dine bilag er adgang til internettet. Herefter kan du og dine kollegaer tilgå kreditorbilagene via desktop og app. Du kan naturligvis håndtere dine bilag online, men derudover får du også et digitalt bilagsarkiv, hvor du har det fulde over alle dine bilag. Her kan brugerne søge informationer frem fra tidligere bilag, samt få det fulde overblik over fx alle, ikke færdigbehandlede kreditorbilag.

Tilpas bilagsgodkendelse

De mange indstillingsmuligheder i vores ‘Elektronisk fakturahåndterings løsning’ gør, at du kan få tilpasset dit godkendelsesflow og de enkelte brugeres rettigheder, så det passer præcist til jeres behov. Dermed får du mulighed for at hæve sikkerheden ved funktionsadskillelse samtidig med, at alt dokumenteres i et revisionsspor.

Se vores priser her.

Integration af Elektronisk Fakturahåndtering til e-conomic

Med en integration af Elektronisk Fakturahåndtering til e-conomic kan du modtage bilag af alle formater. Dette inkluderer både EAN, pdf eller som et scan.

Når fakturaen er sendt til fakturahåndteringsløsningen, sendes den til godkendelses flow hos de kollegaer som skal godkende denne, før den ender i e-conomic.

Alle bilag og informationer sendes direkte og automatisk fra Elektronisk Fakturahåndtering, og ind i e-conomic. Herved, fjernes alt manuelt arbejde med at indtaste FIK-koder, kreditornotaer, udlægskvitteringer osv.

Derudover synkroniserer Elektronisk Fakturahåndtering automatisk alle informationer fra e-conomic, såsom momsopsætning, kontoplan, kreditorer osv. Herved skal dataen kun holdes et sted.

Gorm Rosborg fra Ardex fortæller om hvor let løsningen er at implementere i en virksomhed.

Gorm Rosborg - Ardex

Jesper Holm Petersen fra Einfach fortæller om brugen af ERN og koblingen til forskellige økonomisystemer.

Jesper Holm Petersen - Einfach

Vi udregner og sender en pris bestemt ud fra din virksomhed og e-conomic, på 1 sekund. Når informationerne er sendt, vil du modtage en mail med en udregnet pris specifikt efter dine behov.

Scroll til toppen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vælg dit økonomisystem herunder

Hvordan fungerer Elektronisk Fakturahåndtering med dit økonomisystem?

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.