Bernholm’s tip #1 – Nye brugere

Sådan opretter du nye brugere 

Med Elektronisk Fakturahåndtering hos os kan der være et ubegrænset antal brugere, så der både kan godkendes fra produktionsafdelingen, af pedellen, af skolelæreren, af ledelsen osv. Vi guider dig her igennem hvordan man opretter nye brugere i Elektronisk Fakturahåndtering.

Step 1:

Nede i venstre hjørne, ses ‘indstillinger’. Klik på denne

Step 2:

I menuen, i højre hjørne ses ‘Brugere’. Klik på denne.

Step 3:

I højre side ses alle eksisterende brugere. Nederst i vinduet, ses knappen ‘Opret ny bruger’. Klik på denne. 

Step 4:

Indtast medarbejderens informationer, som anvist på billedet.

Step 5:

Under vinduet, i højre hjørne, ses knappen ‘Gem indstillinger’. Klik på denne, og den nye bruger er oprettet i systemet.

Scroll til toppen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vælg dit økonomisystem herunder

Hvordan fungerer Elektronisk Fakturahåndtering med dit økonomisystem?

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.